Etter å tenkt ei lita stund så kasta eg meg rundt, og starta ei innsamling. eg tok nokre tlf, og etterkvart fekk vi fiksa ein del ting til den stakkars familien. Heiane storsenter bidrog med mange gavekort og gavar, og Ica maxi bidrog med 1000 kr til dagligvarer! Kjempeflott av dei, sjølv så har vi gitt dei pengar og klede. Og fleire andre har og bidratt med å donera kle og andre ting! flott at folk vil gi litt til andre som er i ein vanskelig situasjon! Sånt gjer meg glad!
Yesterday I witnessed that our neighbours house burned, they lost almost everything they had! the poor family was young, just like us, and they had 3 children under the age of 4. I started thinking back to the summer, when somebody put our car on fire- and all the troubled it caused! :(
So after thinking for a little while I started a little campain-so to speak !
I made a few calls, went out on the radio, and posted some notes in the neighbourhood- and soon I`d collected giftcards, presents, clothing, toys, money and more for the poor family!
People were wiling to give- and that made me very happy! So thanx to all of you who responded and helped out, it`s important to remember those around you, escpecially if theyre in a difficult situation!
til slutt: Litt bilder av min lille sjarmør, Olav, og hans mange prosjekt
Troll i eske! :)
Pickaboooo!
Håper alle får ein fortsatt fantastisk dag!! Wish you all the best!!
Maria



2 kommentarer:
Så flott gjort av deg og andre.:) Bra at det gikk bra med dem, selv om det var kjipt at dei mista masse av verdi..;) Store og skjønne Olav e blitt.:) Håpa dåke har det fint.:) Hilsen Katrine.
It's all happening up there! Well done for rallying up everyone to help them out. :)
Legg inn en kommentar