Det nærmer seg avreise! Close to departure!

Idag har vi hatt intervju med ulike aviser mtp innsamlinga vi skal ha til Tanzania turen. Vi vil prøva å få inn pengar så vi kan kjøpe skulebøker og skriveutstyr der nede. Kan ikkje kjøpa da her pga vektbegrensingo på flyet. Eg har og tatt mine siste vaksiner og begynner å få reisefeber :) Gleder meg masse til alle dei fantastiske og spennande opplevingane som venter, men gruer meg og veldig til å reisa frå gutane mine! :(
Eg prøver å tenka positivt mtp kor heldig eg er som har anledning til å reisa på ein slik tur! Da vil nok bli ein opplevelse for livet!
Eg legg ved ulike bilete som media skal ha av oss fire som skal reisa :)

Frå topp til bunn: Anne Marie, Hege, Ina og meg :)


Today we`ve had interviews with local newspaper about the forecoming trip. We`re trying to collect some money so that we can buy school-books and writing equipment for the school we`re going to visit down there. I`ve also started eating my malaria-pills, and I can feel the departure is near by :)
I`m really looking forward to all the exciting and fantastic new experiences I will get when I`m down there.. but at the same time I`m not looking forward to leave my boys :(
But I`ll try to think positive, I`m so lucky being able to go on a trip like this! It will be an experience of a lifetime! The pictures that the local newspaper got, the four of us girls who are travelling :)


Globetrotterane foran skulen :)

0 kommentarer: